Tradera, traderi

Blir lite smått tjurig när jag verkligen hittar en fin klänning jag vill ha på tradera... Bjuder som maxbud 30 kronor när det är ca 20 minuter kvar på aktionen..

Jag håller koll hela tiden.. men sen är det en filur som bjuder 31 kronor och mitt maxbud är då inte längre högst..

Attans.. men jag ska buda på den andra jag hittade.. mycket snyggare men var redan lite dyrare.. spelar ingen roll iofs.. för jag har inte shoppat kläder på länge och vad är billigare än tradera?
Dessutom blir det ju lite som en sport att köpa något där.. liksom.. hur långt är du villig att gå för det här plagget??

Haha..

Ja.. btw så sitter jag och jobbar nu så jag har all tid i världen att titta på klänningar..

hihi.
var hittar ni på ikväll??

Egobild i ronneby




Kommentarer
Postat av: Äster

springer fram och tillbaka i lägenheten och störar mig för den fede som spelar data!! han tror jag e knäpp, men det e jag inte MUUHAHAHHAA

2008-11-17 @ 23:31:11
Postat av: Äster

kan man kanske få lite mat imorgon??//Äster

2008-11-17 @ 23:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0