tillbaks igen

Då sitter man på jobb igen. Har en känsla av att det kommer bli en liknande natt som den förra... Men man kan inte ha tur alltid =D

Klänningen som jag satt och budade på var nu uppe i över 300 spänn... så störigt.. jag ville ju fynda.. men egentligen hade jag kunnat ge mer än 300 för den om jag iaf hade vetat att den verkligen passade.. men det gör den säkert.. jag har ju mätt o allt... jaja.. man kan inte ha tur jämt..

Inatt ska jag nog sitta och fundera på mina fel och brister tror jag... Ja, det förstås.. efter att jag har kollat på ett avsnitt av gossipgirl som min fina älskling har fixat till mig idag =D och jag har inte ens bett om det.. är han go eller vad??

Ja.. får väl sätta igång med mina sysslor..

Kommentarer
Postat av: Brainy

go och go. som ett kexchokla' då eller?





schtinky, roa mig. jag tror jag dör. jag har feber. jag vill inte. :S

2008-11-18 @ 23:21:23
URL: http://madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0