Svar till Ästår..

Min söta kise.. (antar att det är hon som har kommenterat i förra inlägget) inte ska du väl störe "den fede" när han spelar dator.. haha.. även om jag förstår varför du gör det =D

Klart du ska få mat..

Ja.. tillbaka till mig nu då...
Jag sitter här och är så upprörd.. någon jevel som inte vill ge mig den klänningen jag vill ha.. SLUTA buda över mig.. faaaan... jag vill inte gå längre upp nu men jag är så himla sugen. Den är verkligen jag liksom... fan fan fan..

I all ilska budade jag på en mycket konstig vintage-klänning.. men den är det så klart ingen som budar över.. ja la 2 kronor.. haha.. men jag undrar vad jag ska ha den till..

Jaja.. jag får väl gå in här imorgon och se hur det ser ut. Jag ska stänga ner internet nu för det har slutat fungera som jag vill.
Ska kolla lite desperata hemmafruar istället och äta godis.. sen ska jag väl ge mig på att städa garderoben här.. Det behövs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0