stressmomentsdagen

Vilken dag denna har börjat bli..

Upp i morse och försökte få tag på de i sthlm, de som har hand om bland annat när jag ska anställa en ny.. de är alltså våran arbetsgivare... Det är alltid ett helvete att få tag på dom. men jag fick till slut tag på vem jag skulle prata med och så klart så var han inte där.. Så jag pratade med en annan som sedan skulle ge honom den infon så han kunde ringa till den nyanställda och bestämma lön och så... Iaf skönt jag inte behöver sättqa lön på dom.. =D stackars assistenter.. då hade de fått dålig lön =D haha nej dom hade nog fått bättre om jag satt vad jag tycker de är värda..

JA.. sen var det kuratorn och sen fika med vixi på grappa. men då ringer min danslärare och undrar var jag blir av och det visar sig att jag skulle dansat tolv. så det var snabbt hem och byta om och hämta skorna, sen körde vixi mig dit.. När vi kommer dit så är det fullt av tanter som skulle ha något slags möte,, så dansen blev inställd.. Alltså lämnade jag min goda kaffe på grappa helt i onödan och fick gå hem igen =D

så nu sitter jag här och undrar när nästa stressmoment kommer denna dagen =D

ska väl försöka hinna äta lite nu iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0