sortera mera

Jag sitter här och fixar och donar bland miljontals bilder. Jag har ingen ordning på dom alls.. Egentligen skulle jag behöva framkalla alla och sätta in fint i album. Men det är så många och man vet inte var man ska börja.

Jag har kommit på ett rätt så bra system nu iaf. Jag gör olika mappar. tex en som innehåller bara festbilder.. Så har jag sorterat dom i sin tur så de ligger i rätt mapp till rätt fest. Då kan jag lättar framkalla dom och sedan ta bort dom från datorn och bränna dom på skiva istället.
Alla foto på katten med.. Hundatusentals bilder. Men man vill inte ta bort någon.. hon är ju världens sötaste..

Sen har jag lagt märke till att jag har jättemånga av samma .. alltså kopior på många bilder.. en bild hade jag 5 stycken i.. varför? Räcker inte en??
Vad har jag ställt till med?

Måste verkligen bli bättre på sånt här..
Får skaffa en hårddisk ... en sådan dära extern.. haha...

fan vad jag hatar det... men det är kul att hitta gamla bilder iaf..

Mappen med bilder från sommar 08 är inte nådig den =D haha..

Nej.. ner i tvättstugan nu och sedan fortsätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0