sorry people

Får väl skriva några rader till er.. jag har inte glömt bort er.
Har varit en sådan dära håll-i-gång-helg... Lördagen bestod av först kalas hemma hos moster.. för kusin fyllde 7.. sen hade jag födelsedagsfest här hemma.. mycket lyckad med massa skämt... på en mycket låg humor-nivå..

t ex en bild på morbror frille som håller i skafferihandtaget och så säger han: Jag behöver ett handtag.
Eller jag som håller i en kniv och säger: Detta var en knivig situation.

Brainy står med huvudet nära eluttaget och säger: Närkontakt

Systeryster med två korkar på huvudet och säger: Nu är jag korkad..

Ja ni fattar =D

idag har jag bara sovit och tagit det lugnt.. Vixi har varit här ett tag nu på kvällen .. och så har jag hittade en hund jag jättegärna vill ha... men det kommer aldrig bli någon hund för mig .. någonsin....jag får väl försöka gilla läget helt enkelt.. men det är svårt.

Jag ska hoppa in i duschen nu..


Kommentarer
Postat av: Brainy

du ska ju inte hoppa i duschen, du kommer ju bara trilla och slå dig i handfatet förstår du väl. :) du vet ju hur du har det med balansen. ;-) haha. hoppas allt är bra!

2008-11-17 @ 14:54:35
URL: http://www.madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0