salsa och gamla minnen

Salsan gick faktiskt bra. Jag har tydligen fått till rörelserna med rumpan rätt bra med nu.. Äntligen... ja för att vara 7de lektionen så ska det väl ha kommit..
Fick även med armar och händer rätt så bra .. vågade släppa loss lite mer..

Sen fick jag visa upp det jag lärde mig på rumban imorse... för alla andra.. Nervöst men det gick bra det med... stolt över mig själv... För tydligen har jag lärt mig något på 2 timmar som det tog dansläraren och hans danspartner 4 månader att lära sig...

Jag tror i och för sig att han säger det bara för att öka mitt självförtroende i dansen.. men det fungerade iaf.. så e det med det...

Efter salsan så sprang jag snabbt ner till Grappa och mötte upp systeryster och Morbror Frille som bjöd på fika.. Han fyller ju år.. som jag nämt tidigare.. mycket kul var det.. mycket skratt och prat om gamla minnen.. även festminnen.. som ingen av oss egentligen kom ihåg.. men vi hade kul .. .tror det var juldagen för två år sedan eller något... mycket minnesvärd kväll (Synd som sagt att ingen minns den)

Vi låtsades att Systeryster var Lucy Lo (ursäkta stavelsen) jag var pamela andersson (pga att ja då hade blont hår) och att morbrorFrille var Hasselhoff =D Sen tryckte vi på oss en mycket trång våtdräkt (en och en då, inte var vi i den alla samtidigt. hade varit omöjligt då ja knappt kom ur den när jag hade på mig den själv =D )

Nu har jag kommit hem och känner mig nöjd över min hektiska dag. Ska nog fixa något lätt att äta och sedan bädda ner mig i soffan och kolla på alla våra kanaler vi har fått idag =D

kommer dock sakna älskling i sängen inatt.. men han kommer väl och kryper ner imorgonbitti..och ringer och säger godnatt sen =D

Gammal bild på mig och systeryster på stenkan..
En gammal bild på mig och systeryster på stenkan... Hon var så glad över hennes "ParisHiltonklänning" den kvällen..
jag kommer ihåg det =D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0