rockband och bullar

Vilken dag.. vaknade imorse och kände mig mer död än levande... genomled 7 rätt hemska timmar på jobbet.. inte för att det var tråkigt, utan för att jag var helt slut.. Mornar är inte min grej.. Nej.. jag ska jobba kväll och natt.  då mår jag som bäst..

När jag kom hem så sov jag medan älskling gjorde mat (som btw var supergod) sedan somnade ja igen och vaknade 18.00.. 1 timme kvar tills gästerna skulle anlända..
In i duschen och sedan var det rockband för hela slanten..
Först hann jag bli supersur och kinkig för att man inte kunde sänka micken så jag vägrade sjunga.. vilket ledde till att vi åkte ut hela tiden.. eftersom alla åker ut om en e dålig.. Sen kom vi fram till hur man gjorde det och då var det hur kul som helst.. vi rockade fett allihopa.. trummor var svårast att spela tyckte jag.. men kanske för att det var det enda man inte gjort innan..

Sen sjöng jag en låt på tyska.. superkul att sjunga på ett språk man inte fattar..

Sanna, dan och Brainy lämnade sedan mig, älskling och stoffe ensamma och då spelade vi fram till metallicas "Enter sandman". (En av mina favoritlåtar) sen la vi ner det då alla såg dubblet, eller ingetalls.

Nu tittar pågarna på ishockey och jag sitter här och bloggar och dricker cola... ska väl snart göra mig iordning för att krypa ner i säng.. det är ju trots allt en dag imorgon med..Och då ska jag åka tidigare till jobbet och fika med en gammal klasskompis från gymnasiet... Ska bli superkul... jag sa att hon skulle baka bullar, men stackaren är ju gravid så jag vet inte hur det blev med det.. men jag menar, gravid är ingen sjukdom, det är ett tillstånd.. så då ska man väl kunna baka bullar?!?!?

nej.. ögonen går i kors, mer än vanligt då, så det är väl dags för mig att lägga ner..

sov sött, vakna blött

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för i går :D hade super trevligt.. :D

2008-11-09 @ 10:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0