resten av dagens planer

Har nu ätit lunch... pyttipanna och ägg... känner mig så seriös när jag lagar mat till mig själv..

Men eftersom min bantning inte gick som den skulle... det var nog till och med den som gjorde mig sjuk så få rjag lägga om mina matvanor..
Jag ska nog tänka mer logiskt och faktiskt äta lite men ofta... och inget godis eller läsk så där mitt i veckorna.. jag tror det kan hjälpa mycket för mig.. som sagt.. det är ändå inte mycket som ska bort =D
bara några överflödiga sk "sambokilo" som tydligen är obligatoriska när man blir sambo.. konstigt.... jag måste ha fått bådas =D

jaja..
nu ska jag ner i tvätten igen.. sen ta en cigg och hoppa in i duschen.. Ska ju vara hos vixi ikväll och då får man ju vara ren och fin.. skulle tydligen bli 9 personer så.. =D kanske till och med lite smink?? Vem vet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0