På min födelsedag =D

Vaknade imorse av att älsklingen kom och la sig i sängen och luktade så där underbart gott... och så sa han Grattis till mig.
Sen gick han till jobbet och vid sju skickade päps sms och önskade grattis. sen vid tio började typ alla skicka samtidigt och morbror Frille ringde ...

Härligt =D haha..

tackar för alla gratulationer =D
 
Sen gjorde jag mig klar för att gå och dansa, men till min besvikelse så ringde dansläraren och sa att han missat tåget från malmö och han hann inte in till elva. så det blir ingen dans idag..
Typiskt.. då ska jag behöva sitta här för mig själv ändå ännu en förmiddag precis som vilken dag som helst...
trist när man fyller år liksom...

får väl roa mig här istället =D så att alla mina 8 dagliga läsare har något att läsa om ikväll =D Ja, ni är få.. men ni ska veta att jag skriver för er varje gång och jag är så glad som har er här =D
Nu vet jag ju inte vem det är som läser... så vill ni avslöja er så släng gärna in en kommentar =D Så kan jag berätta om mig själv ...
Men först tänkte jag äta frukost..

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0