nu sviker jag er iaf

Det kommer nog inte bli så mycket bloggande inatt... isf kommer jag få sitta i en konstig ställning och det pallar ja inte..
däremot har jag en perfket ställning för att titta på film så det kommer jag göra...

Älskling har gett mig Mamma mia.. haha ska äntligen få se den..
stod nämligen och drog i den på city gross och så ser ja hur han står och tittar på mig... liksom "Nej Malin... ingen film...." haha... så snäll som han var fixade han det ändå =D

ja.. får väl se den nu så jag kan se DH sen... =D

Hörs antagligen imorgon en snabbis... jag ska sova, sen med Vixi innan jag ska ha mitt första möte mellan 19-21.. sen ska jag och Vixi har One Tree Hill maraton för säsong 5 har kommit ut på dvd nu =D lätt myskväll med massa godis och läsk och snygga pojkar.. underbart..

På lördag blir det malmö till Sanna och dan medan älskling shoppar upp hela sin lön i tyskland på öl och sprit..

jaja.. just det. ja skulle gå.. så va d ja..

poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0