No more dips.....

Nu ska jag om bara några minuter packa ner datorn och börja med morgonrutinerna.. Det kommer gå snabbt så det känns som man slutar om fem minuter oftast.. Bara man lägger upp det på ett bra sätt =D

Inatt har jag suttit och skrivit upp mål och sånt som jag vill uppnå inom en snar framtid...

ett av dom är ju som jag nämt tidigare att komma i mina vanliga kläder.. Men till skillnad från innan när jag velat ta itu med min vikt, är det faktiskt befogat denna gången.. eller hur man nu säger..

ja.. alltså det är inget fel i att jag tappar några kilo så jag kan komma i mina jeans.. så e d bara..

det handlar om hur man gör det.. så att man gör det på rätt sätt..

och det kommer bli bra tror jag.. jag kommer inte starta en "gå ner i vikt blogg" eftersom det jag behöver tappa inte är egentligen lönt att skriva om.. men jag skriver detta mer för min egen skull.. precis som man berättar för alla man känner att man ska sluta röka.. och misslyckas man så känns det jobbigt.. så bättre att köra på..


No more "dips"  for me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller på dig fetto!

2008-11-20 @ 19:56:20
Postat av: Brainy

bara Mops då?

2008-11-22 @ 17:49:30
URL: http://madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0