min dag i shopping

Har precis kommit hem..
Har varit iväg sen halv tre och bland annat shoppat satan med Brainy =D Först började det katastrof då jag stod och provade 4 par jeans.. som verkligen inte passade någon av dom. så jag kände att jag lika gärna kunde åka hem och gråta.. men jag ryckte upp mig och tur var det.. för i nästa affär gick det mycket bättre.. Hittade en supervarm vinterjacka, mjukisbyxor och en vanlig t-tröja. och eftersom jag handlade för över 500 fick jag chansen att vara med i en tävling där man kunde vinna 50 000 att shoppa för.. Så vi gick till mc donalds för att fylla på vätskenivån och jag fyllde i tävlingskortet.. och min motivering till varför ja skulle vinna var väl mer konstig än värdig.. men ja tänkte ändå inte att det fanns en chans..

sen blev det gina där jag fynade en polo-klänninh, en vanlig klänning, leggings och knästrumpor.. och lämnade in mitt tävlingskort... hon i kassan läste och skrattade högt och sa : Haha fan vad bra motivering.. sen la hon den i högen bland alla andra motiveringar.. ja blev röd i huvudet och mumlade något i stil med "jo, jag kom ju inte på något bättre"

haha.. även om jag inte vinner så roade iaf henne i kassan, glad att stå till tjänst
=D

sen avslöjade Brainy att hon hittat en sak i en affär, och det var ju precis det jag tänkte köpa till min älskling i julklapp så vi gick tillbaka till den och så köpte vi det.. =D så även det är fixat nu.. typ.

sen gick vi och letade skor.. och det slutade med 3 par vinterstövlar... mycket billigt.

nu ska jag ge min katt lite kärlek för hon verkar vara väldigt "ennaklämd" eller vad det heter..
och ni orkar ändå inte läsa mer om min shopping..

btw så saknar ja min älskling.. han jobbar natt och det kommer vara så tråkigt att gå och lägga sig.. roligare blir det imorgon när han kommer hem och kryper ner under täcket.. och imorgon kommer jag dessutom vara glad... för det har ja inte varit innan idag...

jaja... nu har ja ju fåt tnya kläder så nu är jag glad igen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0