jo så att . . .

Sitter på jobbet nu.. Måste ju säga att jag nog får tänka lite längre en annan gång jag ska ut på en lördag och jobba en söndag..
Jag sitter och fasar för hur det blir när jag ska köra hem imorgonbitti...


Iaf... Morbror Frille... TACK för en underbar kväll igår... haha... så galet.. jag vet knappt vad jag stod och gjorde.. tydligen stod jag och snackade med en tjej hela kvällen som jag aldrig träffat innan.. hon var supertrevlig =D
Sen när jag skulle gå ut från toan hade jag papper under skon som jag så klart märkte direkt.. bara det att det var svårt för mig att lyfta upp foten och ändå stå med balans.. .så en kille som antagligen var superkissig och bara ville komma in på toan sa att han tog bort det till mig.. jag minns inte annat sen än att jag blev nog rätt sur.. jag menar.. han suckade så det överröstade musiken ..

jaja.. Inatt ska jag iaf stryka.. sen ska jag väl se DH... börjar bli spännande nu =D

Jag ska även äta makaroner.. för pi´zzan innan gick inte ner =/ den får jag äta imorgon till middag medan älskling jobbar.. Och så ska jag städa och så innan han kommer hem.. men först ska jag dansa tolv.. orkar nog bara till två.. =D

jaja.. en hektisk vecka är över.. och en ny börjar.. massa att tänka på... och fixa på jobb.. men det är rätt lugnt.. jag menar. det är inte jul på ett tag ändå.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0