jag startar ett krig

Vindruvorna börjar sina och avsnitten av DH likaså.. Jag känner mig i stort behov av godis men eftersom jag sa till mig själv att sluta äta godis på nätterna så tog jag inte med något..

ångrar mig som fan nu när jag sitter här.. men sen vet jag att jag kommer tacka mig själv när jag kommer i mina kläder igen.. eller de nya kläderna jag kommer köpa i samma storlek som innan =D

haha... jag ska nog allt vinna denna fajt med min egen kropp om det så är det sista jag gör..


Så från och med idag startar jag ett krig mot min egen kropp.. Jag ska få tillbaka allt det som varit mitt innan...

ska bara komma på hur =D

Någon som har bra tips är det bara att säga till =D


ses på gymmet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0