jag lägger ner tradera

Sitter nu här ännu en natt på tradera bland deras alla klänningar... Hur svårt kan det vara att vinna?? Jag blir överbudad varje gång.. sen e jag för snål för att buda över för högt.. man tänker ju på porto och risker med att varan kanske inte är som förväntat..

jag tror jag lägger ner detta snart, mitt nya sätt att shoppa fungerar inte alls. Blir bara sur. Jag får väl snällt och duktigt pallra mig ut i höstvädret och besöka affärer igen.. För på tradera, blir det inga affärer gjorda..

Ja... ska snart koka nudlar tror jag.. behöver något varmt i mig. kan samtidigt passa på att koka potatis till tjejen så hon kan ha med sig det imorgon på jobb..
JA .. jag behöver något varmt iaf..

så jag får gå ut i köket och tjura..
sen blir det desperata hemmafruar igen =D spännande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0