I natt jag drömde....

Jag måste förresten berätta min hemska dröm.

Det börjar med att vi sitter alla älsklings vänner och flickvänner och dylikt. Det är något lotto på gång och vi kan vinna typ 11 miljoner kronor.
Man ska bara gissa ett nummer så då säger jag 127 högt.. men man fick inte säga det högt för då fick man inte vara med.. Så alla blev ju helt supersura.... utom älskling då.. haha =D tur för han..
JA... sen när vi fick reda på att det var 127 som hade gett oss 11 miljoner så blev det ännu värre.. Alla flickvänner bara puttade mig och hade sig.. haha... de trampade mig på tårna och drog mig i håret..
Sen ja... var det hemskt och så ringde klockan..

haha typiskt mig att förstöra en sådan viktig grej.. hihi.. hoppas jag aldrig behöver göra det på riktigt..

Vet ni??? Jag ska iväg och äta frukost NU:... måste göra det idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0