glömska grönska

Min dumma nöt.. När jag kommer till stationen igårkväll så kommer jag på att jag glömt mitt modem till mitt mobila bredband..
Skickar ett sms till  älsklingen och ber honom  lite på skämt om han inte kan kasta det till mig, så han ringer upp och frågar var. Haha.. så söt... "If I say jump, you ask how high!"
Nej kanske inte riktigt så men ni fattar..
Jag hade en rätt så långtråkig natt när jag kollade klart på alla avsnitten av gossipgirl, sen blev det 2 och 1/2 men för resten av slanten..
Nu får jag klia älskling under hakan/på ryggen så att han fixar fler avsnitt på säsong två av gossipgirl... det är så sjukt bra.. tycker ni inte??

När jag väl fick gå hem så var jag som full.. Jag gick in i allt och på tåget somnade jag. som tur väl var så skickade mor sms till mig och det var denna här roliga historien:

En raggare var ute ensam och gled en kväll.
Helt plötsligt fick han syn på en skitsnygg blondin och stannar och kör ner rutan.
Hon stoppar in huvudet i bilen och frågar vad han vill.
Då kör han upp rutan så att hon fastnar med huvudet, sedan går han ut och sätter på henne i röven.
Efter detta går han in i bilen igen och säger stolt "vi raggare kan våra knep!"
Då säger blondinen "Det kan vi bögar också"


Jag har hört den innan men jag har undrat  nu ett tag hur den egentligen gick.. så nu fick jag svaret och ett gott skratt på morgonen innan sängdax
Kröp ner, somnad eoch vaknade av något som lät som en elvisp ute i köket.. Älskling var säker på att det var när han rörde oboy och att jag hört fel eftersom vi inte ens äger en elvisp.. men jag lovar... han måste ha rört så snabbt... Snacka om att hans kreatin och proteinpulver fungerar =D

Ja.. Nu ska ja sortera tvätt sen möta Brainy istan.. och eftersom jag suttit här och bloggat så är jag helt plötsligt sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0