disk, disk disk

Disken är klar... Jag vet inte varför. Men så fort det ligger mer än ett glas och några bestick så drar jag mig för att diska.. presic som om det skulle ta flera timmar att diska..

Ofta skyller jag med på att: Jag hann inte diska..

Okej.. sanningen är så här: Det låg två kastruller, en stekpanna, tre tallrikar, tre glas, durkslag, och en massa olika bestick... Allt det såg ut som ett berg.. beror nog på storleken på vissa saker men det tog inte mer än fem minuter att diska.. MAX... kanske till och med bara tre..

Så varför känns det så jobbigt att diska ?? Sen är det ju så att ju längre man väntar destu längre tid tar det..

lite men ofta... det är ett bra motto


Kommentarer
Postat av: Nina

Har saknat ditt bloggande :) welcome back!

2008-11-04 @ 16:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0