Dagens fika

Nu har jag anlänt hem igen.. Det var mycket trevligt att fräffa morbror Frille igen. Vi kom fram till att det var flera månader sedan vi satt där och pratade om massa saker.

Båda två hade så klart mycket att berätta och innan vi skiljdes åt gick vi en runda i det kalla, blöta höstvädret..

Jag berättade bland annat om mitt liv som sambo och om mitt ibland mycket krävande jobb som arbetsledare.. 
Han berättade om sin tripp till norrland och dylikt.. Det är så himla kul att lyssna på vad han går igenom just nu.. massa nya spännande saker =D

Jag har nu även fått en allergisk reaktion på min kise.. sitter och nyser, snorar och ögonen kliar. Finns inte så mycket att göra.

Om ca en stund tänkte jag gå och diska, för att göra älskling glad när han kommer hem.. Det känns som att han alltid diskar och städar.. snart blir han väl trött på mig kan jag tänka =/

Men nu tänkte jag bjuda på en bild på min söta lilla Ästår. Bilden har jag fått av Sanna.. Tror hon tagit den när de passade Ästår en gång för längesen...





Okej.. tänkte köra med dåligt rim här igen, kommer inte på något.. men men..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0