åhhhh... ensamt och trist



Jag antar att jag borde gå och lägga mig.. men jag kan verkligen inte.. Jag har blivit beroende av min pojkvän..

Inte fan har han svårt att sova när jag inte är hemma?? Nej han sitter säkert och njuter av varje tyst och ensam stund han får och när han kryper ner i sängen och märker att det inte är en till som brer ut sig suckar han nöjt och somnar med ett leende på läpparna...

haha... jag gör inte så.. jag ligger här i soffan och väntar tills jag blir så trött så jag knappt orkar gå till sängen.. Och just nu känns det alldeles för långt borta.. den där tröttheten..

Har packat upp alla mina kläder ja köpte.. och räknade om jag hade råd med den där jackan på HM som ja hittade men inte köpte.. Jag kom fram till om jag köper den så spricker min budget med 400 kronor... men jag kan ju snåla.. jag kan ju minska ciggen... allt för den jackan.. för den var fin,..
men sen ska jag klippa mig och färga håret med.. det slog mig just nu.. och det brukar ju vara dyrt

FAAAAAAAAAAAAAAAaN... varför är man inte ekonomiskt oberoende ..... kommer nog ligga och sura över den jackan här i soffan hela natten...

jaja... jag får väl äta en klementin till sen banka huvudet i väggen och hoppas att jag landar i sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0