våra bästa år

Sitter här och äter frukost och kollar på våra bästa år.. Belle och Shawn har stått på taket och snackat i över en vecka säkert.. och så skönt att det börjar hända något där uppe nu.. men det är så löjligt så det finns inte...

varför i helvete kollar jag på skiten?? Jag har alltid slagit över när det varit på tvn.. men när jag bodde hos Vixi så tittade hon på det och då blev det ju att man satt med ibland och kollade över datorskärmen.. till slut visste man vem alla va och så var det nästan lite spännande..

Men jag sitter fortfarande och tycker det är så himla löjligt.. men men...

Ska jobba om två timmar... Cornelia kommer att gå bredvid idag med.. ska bli kul som vanligtc =D

jaja.. nu ska jag återgå till frukostbullar och slagsmål på taket =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0