fuck it fuck you

Vilken kväll igår.. singstar för hela slanten hos systeryster sen blev det dans till gammal musik... och när klockan var tolv drog vi ut och dansade hela natten..okej bara tillsde stängde klockan två men ändå =D

Det var sjukt kul att festa med syster.. ja såklart med alla andra som var med oxå .. men det var jsukt länge sedan jag festade med henne och jag hade helt klart glömt bort hur roligt det är.

Det bästa av allt är att jag inte är bakis idag.. trots de shottarna jag tog.. men som skipper säger: En shot gör en hot...så det var bara att ta..

nu har ja även pratat med vixi och det blor shopping vid halv fyra.. gött.. nu e d frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0