bajs

Då var min 22:de jul avklarad... herregud.. det var übermysigt på jobbet och det var himla kul att jobba.. sen hämtade brainy mig så jag fick åka bil hem =D

bytade om och stack till tre kronor där morbror frille satt och bjöd på skumpa =D fett najs ju . efter ett glas och en cider gick vi hem igen och jag och älskling (som är sjuk) gick och lade oss och somnade inom kort..

Och här sitter jag typ nästan exakt tolv timmar senare.. Snacka om att det var skönt att sova. haha..

Måste fixa godis till älskling med.. men vad har öppet idag?

har suttit och läst alla bloggar.... gud vad alla är fina.. jag borde antagligen med ta massa bilder på allt och alla som jag gör och träffar och lägga upp här.. blir bloggen roligare då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0