Strumpkriiiiis =/

Först frågade jag darling vad jag skulle ha för strumpor till min klänning. Han sa lila.. så det blev det. men jag upptäckte att jag inte hade några passande skor till så gick jag och bytte till en grå och en lila för att se vilket som var minst fult.. Han tyckte fortfarande lila och jag stod där och kunde inte gilla något..

Skickade då ett sms till cornelia och hon tyckte gråa direkt även om hon inte ens sett min outfit bara för att hon inte gillar lila så mycket själv..

Jag.... jag sitter här nu med en lila och en grå strumpa och vet inte alls vilken av dem jag ska ta..

snälla kommentera en färg inom 10 minuter... den första som kommenterar en färg, den färgen blir det =D

men nu vet jag att jag inte kommer få någon kommentar... haha.. bara för jag ber om det.. så jag får helt enkelt dra lott =D

eller så tar jag cornelias val.. för jag vill ju att hon ska tycka att jag är fin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0