städat

Nu har jag hunnit städa och dammsuga... Men disken har jag låtit vara.. känns lite väl avancerat för mig det där.. speciellt när det låg en tallrik med nachos i ... och vatten.. en slabbig röra..

Jag har även hunnit vara med vixi en liten stund innan hon började jobba. ikväll ska ja träffa henne igen och då ska vi ha en sådan dära "uppesittarkväll" för hon ska jobba natt imorgon och hon behöver vända på dygnet.. jag är glad att jag kan hjälpa till =D även om det gör så att halva min dag sovs bort imorgon.. må det ske då =D

Jag ser nu att älskling slutar vilken minut som helst. jag undrar om han kommer hem innan han ska iväg.. jag tror knappt det. jag får väl sitta här och trada.. då hinner jag kanske göra mig iordning i godan ro med.. betala lite räkningar så man slipper det imorgon.. =D

btw så får jag nog hyfsat med lön iaf =D ska bli skönt. får veta ikväll när jag träffar vixi igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0