rubrik?!?!?!?

Varför ska vissa dagar bara vara katastrof??
Känns inte som man gör något rätt. det enda rätta är väl att dra täcket över huvudet och vänta in nästa dag.. men så klart såna här dagar har man mycket att syssla med..

Insåg precis att jag har tvättat för många maskiner så det hinner inte torka i torkrummet.. Det tack vare att torktumlaren suger så man kan liksom inte torktumla lakan och dylikt.. underkläderna blir torra om man torktumlar dom två gånger.. helt sjuk..

Ja.. jag får ta tag i maten nu med.. såna här dagar känner jag mig dessutom så där anti-mat även när magen skriker efter föda... vad att göra??

Jag önskar att det fanns en knapp på mig.. en knapp jag kunde trycka på så att allt kändes bra ... alltid.. tråkigt nog för alla runtomkring så har dessa helvetesdagar bara blivit fler och fler och jag kämpar med mig själv för att komma åt vad det är som felas...

Psykologen nästa känns det nästan som.... haha..
Jag tänkte försöka få här mysigt och fint tills darling kom hem med.. han förtjänar det. Han har städat och diskat den sista tiden medan jag bara har suttit här och tjurat som en jävla bitterfitta i soffan... sorry älskling.. ska försöka bli gladare...

Så.. nu medan jag väntar på att kläderna ska torka och maskinerna bli klara får jag diska och plocka undan...


Jag som brandman för en dag =D eller nej.. men vi fick släcka bränder.. och som tur väl var så var den dagen en bra dag... uppe i ronneby... vilka tider.. man är ju inte världens snyggaste men fan va kul det var ändå =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0