ofrivillig sovmorgon

När älskling anlände hem inatt så pratade vi lite om granen och julen.. Så jag smällte... haha... fattar inte var man hittar en sådan underbar liten sak som han =D Han är nog den ende som har fått mig att känna att julen kunde bli mysig även här =D haha... så sööttt..

Imorse vaknade jag 07.14 och mitt tåg går 07.24... var bara att hoppa upp ta på sig det första man hittade samtidigt som man borstade tänderna.. =D sen springa till stationen.. jag var där 21 över. fick till och med stå och vänta på tåget =D haha.. sen glömde jag ju hälften hemma men skit i det.. jag kom iaf i tid till jobbet ..

Snart ska jag hoppa in i duschen sen ska ja till Brainy och spela rockband.. har just ätit så är lite småslö =D

Funderar på att vila till sex.. ska nog göra det..

Kommentarer
Postat av: Brainy

vila till sex? men lilla vän, den tjänster erbjuder jag ju inte.... hahahaha ;-)

2008-12-06 @ 17:49:54
URL: http://madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0