Nattstädning is the shiiiit

Jag hoppas verkligen inte att städning halv tre på natten är olagligt.... för isf ligger jag liiiite risigt till... Bara det att jag har så svårt för att sova och för mycket i huvudet för att kolla på tv. Så när Vixi åkte hem satte jag igång att städa lite..
Men jag antar att jag får sluta nu. Mina ögon hänger inte riktigt med och Ästår börjar bli lite för pigg.. så jag får väl försöka lugna ner henne, bädda ner mig i soffan och hoppas att jag somnar sött och vaknar när baby kommer hem..


Undrar om man ska springa bort alla överflödiga kilon imorgon??? Tror jag tar mig en runda... för imorgon är väl ändå bara en helt vanlig lördag?? Right??

Kommentarer
Postat av: michaela

haha städar också alltid på nätterna!

2008-12-27 @ 03:03:53
URL: http://notthatglamorous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0