min tråkiga dag blev inte bättre

Ja då sitter man på jobb igen. Dagen var lugn.. kom hem och hittade älskling i soffan. antar att han somnat där.. hihi.. sen somnade vi båda i sängen, han pussade mig hejdå vid 14 kan ja tänka och så sov ja vidare till tio i fyra. gick ner och rökte och kände att jag var tröttare men även hungrig så jag gjorde makaroner och hamburgare och sedan kröp jag ner i soffan och sov ett tag till framför tvn.
Gick sedan till ÖB med shokladtomte i tankarna till mig och min syster som skulle se på bonde söker fru hos mig. men till min stora förvåning var där ju stängt så det blev ica kvantum istället. Men där hade de ju inte några chokladtomtar så det blev vanligt choklad istället.. jaja det slank ner det med.. lite julmust med såklart..

Så jag och systeryster satt och pratade lite och kollade på bonde söker fru.. mysigt.. inte så ofta det hinns med att träffas längre men när det väl händer är det så roligt så =D
HOn berättade att hon hade sagt till dom på jobbet om min reaktion på jordbävningen igår... Haha.. ja vaddå?? Det kan väl inte bara vara jag som är den enda som antar direkt att det är något "exorsistliknande varelse" som skakar min säng??

Eller??
Ja.. det första jag tänkte på va iaf det. jag står för det.. men jo.. klart blev jag överlycklig när jag förstod att det inte var så.. hihi

nu ska jag försöka fixa något program på datorn.. om älskling svarar på msn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0