konstigt

Sovit till halv tolv och har nu betalt räkningar. utom det till ikea för jag vet inte rikitgt hur vi ska lösa det.

Men det var inte det jag ville egentligen.. Inatt när jag kom hem från vixi (vid kvart över 3) så la jag mig i sängen och bara stirrade rätt ut. Kunde inte förmå mig själv att stänga ögonen. Var inte det minsta trött.. Medan älskling snarkade på i bakgrunden så låg jag och bara stirra..
Sen helt plötsligt så bara vaknar jag igen vid halv åtta av att ästår leker med ett blomblad och några minuter senare så ringer älsklings klocka.
Jag minns inte ens att jag somnat... men jag somnade om sen när älskling gått till jobbet.

jaja... iaf.. idag måste jag fixa julklapp till älskling.. han har ju tydligen köpt något till mig som är alldeles för dyrt. sååå.. vad köper man till honom då??

måste äta lite nu tror ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0