julen lyckades komma in

Dååååå... har man kommit hem och hittat en gran (!?!?!) i vardagsrummet... hmm.. jaja..  Jag har tyckt det var så skönt att slippa julen iaf hemma.. men nu lyckades den slinka in hos mig med.. för sambo föll för frestelsen =O Jag antar att jag får ta det med ro...

Fick gå ner och träffa Brainy på torget för att diskutera saken... som en liten "rökdejt".. så där stod vi i våra mjukiskläder en fredagkväll när alla andra kom där så fina.. haha.. mycket tjusigt..

Nu ska jag snart gå och lägga mig. ska upp och jobba imorgon 8-15.. sen ska jag hem till morbror frille och kolla in film som vi spelade in förra lördagen.. Sen blir det väl att umgås med Brainy och hennes systeryster..

vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0