julbordet avklarat

tack alla för hjälpen med min strumpkris (not) ,, det blev de gråa om någon bryr sig..

jag har kommit hem nu igen efter julbordet.. jag förlorade bowlingen.. såklart.. och jag som var så elak mot carina som sa att hon hade bara bowlat en gång innan och det var på förr ajulbordet för några år sedan så jag sa att hon inte skulle vara i mitt lag.. visade sig att hon låg bland de bästa... haha jag skämdes ju lite..
Sen sa jag nog något elakt i kön till kaffet .. men det förstod jag inte alls själv.. hoppas att hon inte tog till sig.. jag är bara en konstig person ibland =D

jag och nahina ska på museum imorgon.. haha...

och nu ska jag bädda ner mig i soffan . pratade med darling precis och till honom sa jag att jag skulle städa.. men det kan han ju tro tills han kommer hem.. palla liksom. haha..

får skicka sms till lina med och se vilken tid vi ska träffas imorgon..

jaja

säärvi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0