Jordbävning

Ja.. då har man varit med om en jordbävning.. Men innan jag fick reda på att det var det så höll jag på att skita ner mig..

Låg i sängen och hanlvsov för jerry var i köket.. helt plötsligt så börjar allt skaka och jag hör hur något välter ner på andra sidan väggen. Jag tror jag har blivit drabbad av någon slags besatthet (ni vet när sängen skakar i exorsisten) så ja kallar på jerry men som också kände det.
Precis när det skakade hade det kommit ett tåg så vi trodde det bara var vårt hus typ som skakade..
Skickade lite i småpanik till min syster som med hade känt det... och då frågade jag Nina på jobb och hon hade med känt det... haha.. så till slut visade sig att det var en jordbävning.. Min pappa bor i blekinge, och hans jobbarkompis hade känt det.. haha..

Ja.. eftersom jag ska jobba natt inatt så ska ja verkligen inte vara vaken nu.. får försöka sova lite nu istället..


Någon annan som kände hur det skakade?? Hur kände ni det som?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0