jag modeblogg??

Hmm... måste man bli snygg och fotogenisk (stavning?) och även kunna fota bra och ha fina bilder och massa mode i bloggen för att den ska läsas så ger jag upp helt... =D

Bara det att man måste ha så fina bilder på sig själv´. jag börjar inse att jag inte riktigt är som de andra bloggarna som alla läser..

nej jag är bara en helt vanlig tråkig tjej som jobbar och sliter... jobbet hade nog varit roligt att läsa om.. synd bara att jag har tystnadsplikt och inte får berätta om allt kul jag gör.. jag går inte på plåtningar eller bjudningar eller håller föreläsningar... nej... mitt är så himla mycket bättre och jag får inte ens berätta.. sååååå stöööörigt.. haha


nej .. nu ska jag sova.. först ge darling en puss


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kan ju kalla dej konstnär med denna målningen ju

2008-12-12 @ 23:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0