ingen dans

Kämpade mot snoozlen men jag klarade för en gång skull att gå upp och hinna med allt innan jag skulle iväg och dansa.. Så när jag väl kommer dit, helt i tid.. eller ja bara fem minuter sen till skillnad från tio eller femton minuter annars så är inte min lärare där.. jaja.. jag gick hem igen och satte mig här.. Så kan det gå,,
Jag får väl träna hemma... det tror jag jag skulle behöva det =D

Men nu får jag äta något istället och till och med pussa älskling lite extra innan han går till jobbet. sen ska jag ju själv jobba. Detta är sista dagen Cornelia går bredvid mig.. sen är jag ledig, jobbar på ett disco 13-16 på söndag och sen börjar jag på mitt nattschema... sen blir det bara extra på kvällar och så.. ska bli skönt på något sätt men ändå lite synd.. man umgås ju inte lika mycket... men men.. Cornelia kommer jobba mina kvällar och det kommer hon klara superbra =D

Ja.. ska kolla klart på topmodel nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0