inga bråk =D

Va fan är det för fel på mig egentligen??
Satt och funderade på det innan... jag går nog i något slags idé under höst och vinter.. mitt glada humör försvinner med solen, jag  kan sova när som helst och hur länge som helst utan problem... ingenting känns egentligen roligt.

Ja osv.. jag tror jag kan säga att jag är höst-deprimerad. Stackars alla runt omkring mig.. haha.. men jag tycker det är jobbigt själv med.. ingen motivation till någonting . . . ..

Det är oxå under denna tiden på året som jag börjar tänka igenom saker och ting så där supermycket så till slut verkar allt så himla omöjligt och allt verkar bara vara skit... nej inte allt .. men allt känns lite extra jobbigt..

Men detta året känns ändå vissa saker så himla lätta jämfört med andra år.. t ex så ska jag jobba på julafton.. så då behöver jag inte bry mig om vart ja ska fira jul.. SUPERsmidigt =D
Nyårsdagen ska jag oxå jobba på 8-15 så jag kommer att vara nykter så blir det något slags av bråk detta nyår är det iaf inte pga min fylla =D för jag ska nog ändå bara sitta här hemma och uggla =D kanske katten ästår blir lite ledsen och sur på mig.. men iaf.. vi kan somna lugnt båda två och veta att detta året är allt bra...

om någon undrar varför jag  nu bryr mig så mycket om att det int ska vara bråk på nyår så brukar det annars vara min specialare... haha.. 
 
Och alla gäster på oprah är fan bara där för att få saker.. nu har alla fått varsin "weber grill" som var värd över 800 dollar.. sjukt...
bara något sådär från det ena till det tredje..

Nej... nu ska jag gå ut en sväng.. ska fixa lite saker innan cornelia dyker upp =D



Kommentarer
Postat av: Brainy

haha stuck on våra bästa år säger du? du får uppdatera mig på fredag då! :)

2008-12-09 @ 17:12:46
URL: http://madaska.com
Postat av: Nathalie

Sv: Ja vår gran barrar lite med. När man sätter upp den och tar ner den =)



Kollar du på våra bästa år eller missuppfattar jag gbinläggen ovan? :)

2008-12-09 @ 22:41:24
URL: http://nolow.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ooh jag följer det med! Har gjort till och från i flera år hahaha, man kan ju oftast missa en vecka och ändå fatta grejen. När jag jobbar på dagarna så laddar jag ner det. Liiite varning där, men det har hänt så mycket det senaste så jag blir helt beroende hehe =)

2008-12-09 @ 22:51:18
URL: http://nolow.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja gud, min sambo med. Han går ut från rummet eller sätter sig demonstrativt med datorn. Tack och lov att han jobbar dagar så jag kan kolla i lugn och ro. Laddade precis ner morgondagens avsnitt då jag jobbar hela dan imon. Det var inte sååå bra =)



Hur kommer det sig att du ska jobba på nyårsdagen? åter i alla fall vettigt med en nykter nyår :)

2008-12-09 @ 23:05:30
URL: http://nolow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0