hmm godbye my friend

Sitter på jobb igen. Älskling väckte mig vid kvart över fem när han kom hem efter jobbet.. Jag har inte sovit så värst bra men ska nog klara natten ändå.

Efter dusch och mat så kom stoffe och vi alla tre gick till grappa för att ta en farvälfika.. han åker till tokyo imorgon, sen drar han till australien och är där i tre månader.. jag har sagt massa han inte ska göra.. kommer bli kul för honom =D haha.. speciellt eftersom han kommer säkert göra det jag sa han inte får... tex hoppa från klippor får han inte göra.. om ingen annan hoppat först...det besultade vi till slut.. att det var okej om han lät någon provhoppa innan honom.. gud vet hur grunt det är där liksom =D

"vid klippor är det stenigt stoffe, det har jag hört på tv, det var en stackare som hoppade, någon tog bild och han kom inte upp igen. så våga inte göra det"

Jag är så orolig.. haha...

jjaja... jag känner mig faktiskt mycket rastlös idag för att jobba natt.. men iofs.. det har gått en timme så jag ska nog vänta och se vad som händer..

min pojkvän är iaf världens finaste... känns som jag är lite småkinkig helt i onödan.. speciellt när jag jobbar natt... vet inte... inte alls meningen.... hoppas han inte tycker jag e dum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0