helgupdate

Vilken helg.
Började med pyssel i fredags och det resulterade i att jag och brainy började sy en klänning som antagligen kommer bli supersnygg.
Sen bestämde vi oss för att ta tag i "uppdrag singel" och drack oss småfulla och gick ut för att göra uppdrag.. mer om dom uppdragen kommer ni att läsa i en annan blogg så ja skriver inte så mycket mer om det här..
I lördags så gick vi och lussade.. videon kan ni se här. Den borde ses för vi är så bra.. egenkomponerade låtar till min syster som jobbar extra på ett bageri.. tyvärr skrattar vi mer än vi sjunger.. men skit i det.. kul hade vi..

Sen åkte jag hem och vinkade hejdå till darling och så sprang ja på lillsis felicia som följde med mig hem medan ja gjorde mig iordning för att åka till malmö.. Det blev slagt och sedan somnade jag gott på sannas soffa...

Upp vid 9 och tog mig hem till eslövet igen. duschade och stack till luciafesten med jobbet.. mycket trevligt. Sedan fick jag springa till stationen för att ta mig till stehag där bagaren och systeryster hämtar upp mig för pizza och mamma mia-filmen hos bagaren med hans coola biosystem... haha värsta projektorn.. supercoolt.. var som att sitta på bio fast bättre..

Så min lediga helg har jag verkligen tagit till vara på. känns till och med som jag glömt berätta något.. vilket säkerligen är alldeles riktigt..

ja.. nu har jag kommit hem och har hunnit mysa med darling och haft en rökdejt med Brainy... Nu ska ja bädda ner mig i soffan och mysa lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0