grappa.kattmat.plattång.patrik.

Morbror ringde och sa att han skulle till grappa och ta en kaffe, så jag var snabb och hänga med.. snabbsminkning och sket i håret.. Trevigt med impulsgrejor.. tog sedan en runda på stan och in på morrhoppan och köpte kattmat till ästår och kattsand..

Hinner inte byta lådan nu utan får göra det senare.. patrik anländer till eslövet ca 15.45 och jag ska vara på stationen för att möta upp honom.. kan inte minnas när jag såg honom sist.. kul ska det bli... haha..

älskling är och shoppar.. undrar om han shoppar julklapp till mig... jag önskade mig en ring... undra om han kommer ihåg det.. haha.. hoppas inte.. kan kanske tolkas lite fel =O

Jag hann platta håret innan med när jag kommit hem från staden så nu är det finfint igen.

När jag handlade kattmaten så fick jag även med mig en fin "förvaringsburk" med mig hem. Jag hade redan en likadan hemma så jag bestämde mig för att spara sedlar i den burken.. Så jag la ner en 50-lapp nu och så la jag ner mina mynt i den fina spargrisen jag spelade till mig i julklappsspelet i lördagas.. Så inom en snar framtid kanske man har till en greklandsresa =D

haha.. precis just nu slog det mig oxå att jag inte ätit något idag.... hmm.. blev ju liiiite mycket mat igår så jag antar att jag inte blir hungrig på några dagar nu iaf =D

kaffe räcker gott och väl som livsmedel för mig de närmsta dagarna. kanske annanas med och morötter.. spar mig till julmaten jag ska ha med mig till jobbet.. 1 paket nudlar och yoghurt =D

nope.. dax för mig att sluta skriva och ta mig i kragen för att engagera mig i något helt annat... som nog kallas för socialt umgänge med en vän som kommer på kärt återseende.. .

så... to be continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0