. . .

Jag i badkaret


Tvätten börjar lida mot sitt slut och jag börjar känna mig mer harmonisk..


Imorgon blir det upp med tuppen för att möta upp lina på netto sen hem till henne och bebis och kolla på deras nya place.. ska bli kul. Sedan vid tolv så ska jag faktiskt simma med morbror Frille det ska också bli mycket skönt... behöver röra på mig och simma är så härligt.

På kvällen sen vet jag inte riktigt vad som händer men vi får helt enkelt se. Jag vet iaf att jag ska försöka ta mig till malmö på lördagkväll för att ut och dansa med Sanna och My (postis-pär) det hade verkligen varit roligt.. Jag får väl sätta mig och sjunga en liten trudelut imorgonkväll och tjäna ihop en slant.. eller så kanske jag rentav ska gå lucia för gamla på lördag och sedan kräva de på pengar för att de lyssnat?? Haha

nej taskigt..

Nu ska jag dricka lite mer coca cola och vänta på att darling slinker in genom dörren..

Kommentarer
Postat av: Brainy

men hallå. skulle vi inte pyssla? pffffft.

2008-12-11 @ 20:52:20
URL: http://madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0