En liten historia

Haha.. jag sitter på msn och pratar med min kusin Billy.. Han är 16 år och ska fylla 17 nästa år.. Jag frågade om hans mors mejladress, min fasters.. för hon kan sy jättebra och jag har lite frågor..

Just nu känns det som jag bara frågar för att ha något att skriva. men jag får reda på mycket.. de ska till exempel fira jul hos Digge (min farbror) och billy och Lollo (min kusin det med) ska festa i helgen.. haha ja massa onödiga saker..
Sen läser han på gymnasiet en linje som han sedan kan bli programmerare när han slutar..

Ja.. fina grejor.. undrar vad han ska programmera då... tv-kanaler till gamla kanske??

Nej nog pratat om mina kärasläktingar... jag får väl gå och sova... får återgå till datorn imorgon.. efter jag har varit hos tandläkaren och nästan dött...

jaja...

poss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0