äntligen människa igen

Äntligen börjar man känna sig som en människa igen efter helgens bravader.. Sitter på jobb.
Imorgon ska jag lämna tillbaka bilen. Päps kommer ju hem på torsdagkväll men då jobbar jag så jag får köra och lämna den tidigare..
Måste tacka så hemskt mycket för lånet.. den har varit guld värd och jag kommer känna en viss sorg när jag tvingas ta tåget till jobbet igen..
Men det är mycket mer ekonomiskt att ta tåget.. Det märker man.. Jag har redan kört för mer än vad ett månadskort kostar så att köra bil till jobbet är nog inget alternativ om man vill spara pengar.. dessutom så sparar det ju miljön att åka kollektivt..

Nu ska jag faktiskt sätta mig och kolla på desperata husfruar. Har två avsnitt av säsong tre som älskling har fixat... =D resten får han ge mig en annan dag. Jag jobbar fler nätter =D

Imorgon har jag mycket att fixa som jag inte får glömma. Måste skriva en lista.. samtal och dylikt..

Jaja...

sov sött.. jag tänker på er alla som ligger och sover..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0