Å N G E S T . ! . ! . ! . ! .

Sitter här framför datorn och har än inte ätit något.. jag har betalt alla räkningar utom 1 och jag har fullständig ångest över vad jag ska köpa till älskling i julklapp..
Jag menar .. vad köper man för 1500 ?? som även visar att man är så otroligt tacksam och glad och lycklig för att få dela tillvaron med den andre??

Jag funderade länge igår på att skriva ett kärleksbrev.. men duh... hur får man det värt 1500 kronor?? Om man lägger till ett dussin kalsonger så kanske.. vem vet. . . nej.. jag är inte den bästa att formulera mig.. det vet ju ni som läser min blogg..

Varje gång jag sitter och funderar på vad jag ska köpa till folk så slår det mig varje gång.. det känns som jag inte känner dom lika väl som de känner mig. Sanna får alltid till det så himla bra och själv har jag ingen aning om vad jag ska ge tillbaka.. ändå är hon en bästa vän och skulle inte kunna klara mig utan henne. Darling skulle jag inte heller klara mig utan, han är ju världens bästa, ändå har jag inte den blekaste aning om vad jag ska ge honom.. ja.. så fortsätter det.. Brainy... vad ger man till brainy?? Haha.. ja..själv ger hon mig ju också otroligt fina saker som pysselsaker och fototavlor..

Det har säkert inte något med att jag inte älskar mina nära och kära. bara det att jag har så dåligt med fantasi..
För visst känner jag mina vänner?? eller är jag för självupptagen med mitt?

Jag hoppas verkligen inte det..

Kommentarer
Postat av: brainy

man ger brainy en stinky, och det är ju inte värt lite mer än allt annat på jorden liksom :)

2008-12-23 @ 23:22:42
URL: http://www.madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0