50 års skönhetssömn??

Låg och kollade på filmen "Stardust" och somnar mitt i allt... nu har jag vaknat igen och tycker det är såååå buuuuull när Darling jobbar natt.. jag kan fan inte sova. Funderar på att gå ner och ta en cigg men vad gör det för nytta??

längtar tills jag vaknar imorgon av att han kommer hem och pussar på mig..

på tv går det ett program om nerfrysning.. det är fan hur många som helst som har betalat hur mycket som helst för att bli nerfrysta och sedan upptinade i framtiden... utan att de vet om det kommer fungera eller ej.. så de betalar alltså pengar utan att de som tar betalt kan lova det ett skit..

Hade ni kunnat göra det??

En dam där har bara några veckor kvar att leva.. så hon ska blil nerfryst i hopp om att vakna upp... men hur gör de då?? Ska de bota all hennes canser?? men hon ska vara nerfryst i 50 år.. sen önskar hon sig spagetti och köttbullar när hon kommer tillbaka... jag kan ju förstå att det är lättare vid sådana situationer att vilja bli nerfryst.. om man ändå är på väg ner så kan man ju hoppas på det bästa..

ja de verkar ha full koll på hur man fryser ner folket... utan tvekan.. undra om man får veta hur det går när de ska tina upp någon... =D den som lever får se helt enkelt =D

ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0